عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بنا به اقتضاي كار ، ضرورت تغيير، گاهي يك امر بسيار طبيعي است

دكتر حسن صادقلو استاندار گلستان:

بنا به اقتضاي كار ، ضرورت تغيير، گاهي يك امر بسيار طبيعي است

استاندار گلستان با بيان اين مطلب كه بنا به اقتضاي كار ، ضرورت تغيير، گاهي يك امر بسيار طبيعي است گفت: اين توديع و معارفه ها نبايد بعضي شائبه ها را مطرح كند كه گاهي ملتي را كه بايد به مطالبات حقيقي خود فكر كند و مسئولاني را كه بايد بي قرار براي مطالبات مردم باشند از مسير اصل منحرف كند .

دكتر حسن صادقلو استاندار گلستان در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان راميان با بيان اين مطلب كه اصل و پايه ، جوهره خدمت است و بر اين پايه نه توديع و نه معارفه اي داريم، اظهار داشت : تا خدمت هست ، هست و اگر نيست در بودنش نيز نيست و بايد بر اين نكته دقيق باشيم كه اگر خدمت نبود معارفه توديع است و اگر خدمت بود توديع معارفه است و اين تعريف ها را بايد دقيق باشيم و هم آموزه هاي اسلامي و آموزه هاي انقلاب اسلامي ما گواه اين مطلب است.

اين توديع و معارفه ها نبايد بعضي شائبه ها را مطرح كند

وي با اشاره به اين مطلب كه بنا به اقتضاي كار ، ضرورت تغيير، گاهي يك امر بسيار طبيعي است بيان كرد: اين توديع و معارفه ها نبايد بعضي شائبه ها را مطرح كند كه گاهي ملتي را كه بايد به مطالبات حقيقي خود فكر كند و مسئولاني را كه بايد بي قرار براي مطالبات مردم باشند از مسير اصل منحرف كند و بايد مواظب باشيم اين شائبه ها رونق نگيرد.

سوخت سرايي شخصيت باادب ، فكري و فرهنگي مي باشد

دكتر صادقلو ضمن تشكر از فرماندار سابق شهرستان راميان گفت: سوخت سرائي شخصيت با ادب ، فكري و فرهنگي مي باشد و در طول اين دوره شاهد خدمت و خدمات ايشان بوديم و انشاله توفيق در عرصه هاي بعدي خدمت و زندگي داشته باشد.

مهندس صادقلو شخصيتي وارسته، مذهبي، پاك و از يك خانواده زحمتكش مي باشد

استاندار گلستان در خصوص انتخاب سرپرست جديد فرمانداري شهرستان راميان عنوان كرد: صادقلو با توجه به تحصيلات در رشته كشاورزي و خدمت در مناطقي كه در جهت توسعه فعاليت داشتند انتخاب شد و شخصيتي وارسته، مذهبي، پاك و از يك خانواده زحمتكش مي باشد.

به هيچ عنوان سليقه نبايد محور كار باشد و به دنبال برنامه تحولي براي شهرستان باشيد

وي خطاب به مهندس صادقلو با بيان اين مطلب ، همانطور كه استاندار بعنوان پدري براي استان محسوب مي شود ،گفت: مسئوليت پدري براي شهرستان داريد و به هيچ عنوان سليقه نبايد محور كار باشد و اصل ، جوهره و خدمت است و به دنبال برنامه تحولي براي شهرستان باشيد.

مديريت بنده يك مديريت استراتژيك براي استان است و همچنين مديريت استراتژيك يك منشور مديريتي براي مجريان و كسانيكه نظارت مي كند ايجاد كند و بجاي ماندن در مسائل فردي بايد بنيانگذاري كنيم .

وي افزود:داشتن افق در مديريت، آسيب شناسي، روشهايي براي تدوين جهت رسيدن به افق و تدوين افق در چارچوبه نظام ،چهار پايه مديريت استراتژيك است.

مطالبات اصلي مردم از جمله بيكاري، رونق توليد و توسعه را پيگيري كنيد

استاندار گلستان با بيان اين مطلب كه فرماندار بايد در برش شهرستاني خود بصورت موضوعي و كمي شاخص داشته باشد اظهار داشت: بايد مطالبات اصلي مردم از جمله بيكاري، رونق توليد و توسعه را پيگيري كنيد و چه بسا اينها جايگاه فرهنگي را هم متعادل خواهند كرد.
كشاورزي بايد رونق داشته باشد اما محور توسعه نمي تواند باشد

وي با اشاره به اين مطلب كه برنامه هاي خود را اولويت بندي كنيد، تصريح كرد: كشاورزي بايد رونق داشته باشد اما محور توسعه نمي تواند باشد زيرا ارزش افزوده كشاورزي به خدمات و مصرف نمي رسد.

مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد /شهرستان راميان يك طرح جامع گردشگري ندارد

وي با اشاره به اينكه اين شهرستان حوزه بزرگ باغات است و ظرفيت بسيار زيادي دارد ،بيان كرد: مهم ترين مسئله در شهرستان راميان حوزه گردشگري مي باشد و شهرستان راميان يك طرح جامع گردشگري ندارد و لذا بايد در سايه همگرايي يك فرصت اقتصادي را فراهم كرد.
در ادامه حكم سرپرست فرمانداري شهرستان راميان به مهندس جواد صادقلو تقديم شد.

در پايان لوح تقدير و سپاس و هدايايي از طرف فرمانداري شهرستان راميان و بخشداري فندرسك به محمدتقي سوخت سرائي فرماندار سابق اين شهرستان اهدا شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1238
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 46

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:236
بازدید سال:4207
بازدید کل:1323155