عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر رامیان با فرماندار


دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر رامیان با فرماندار

 

دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر رامیان با فرماندار

 
صبح امروز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر رامیان باحضور در دفتر فرماندار شهرستان با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، در این دیدار جواد صادقلو فرماندار، با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: این انتخابات در شرایط بسیار حساسی برگزار شد و مشارکت بالای عموم در این عرصه نشان دهنده ی آن است که مردم ما با درک صحیح از این شرایط، در عرصه انتخابات به یک بینش سیاسی درست رسیدند.
فرماندار ضمن تبریک به اعضای منتخب و آرزوی توفیق برای آنان گفت: حالا که با توفیق خداوند مورد اعتماد مردم قرار گرفتید بایستی با فعالیت خود موجبات اعتمادسازی بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازید.
وی در ادامه به اعضای شورای اسلامی نسبت به آشنایی با قوانین و مقررات شورا و شهرداری ها تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم شما نظارت بر عملکرد شهرداری است.
صادقلو ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.
فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه نگاه ما تعاملی و نه تقابلی خواهد بود، افزود: باید همگی تلاش کنیم  با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف گام برداریم؛ هنر ما باید این باشد از ظرفیت‌های بالقوه ی شهر کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.
وی اظهار داشت: پرداختن به مسائل و معظلات مهم شهری و دوری جستن از  مسائل حاشیه ای، برنامه ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر و پیگیری رفع مشکلات از مهمترین نکاتی و موضوعاتی است که بایستی از سوی اعضای جدید شورای اسلامی‌شهر  پیگیری و دنبال شود.
در ادامه هر یک از اعضای جدید شورای اسلامی شهر رامیان در سخنانی با بیان اینکه این نوع انتخاب، بار مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد اظهار داشتند: بدون تردید در ادامه ی راه نیاز به همکاری همه به‌ویژه مجموعه ی مدیریتی شهرستان داریم، ضمن آنکه امیدواریم بتوانیم بر اساس یک برنامه و با اولویت‌بندی، پاسخگوی این مطالبات باشیم.
گفتنی است، در انتخابات ۲۸ خرداد، آقایان محمدرضا بای، علیرضا عرفانی، الیاس کاغذلو، حبیب رجبلو و سیدابراهیم میرخاندوزی به عنوان نفرات اصلی و علی بای، رمضان عجم و حمید رجبلو به عنوان نفرات علی البدل ششمین شورای اسلامی شهر رامیان انتخاب شدند.
 

دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر رامیان با فرماندار

 
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 255
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3508

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:798
بازدید سال:4769
بازدید کل:1323717