عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان


برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان

 

برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان

 
 جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان با حضور اعضای شورای تامین، اعضای هیات بازرسی، هیات نظارت انتخابات شهرستان و نامزدها در محل سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
در ابتدا احمد مظفری، دادستان شهرستان ضمن توصیه کاندیداها نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و همدلی و وحدت و همبستگی اجتماعی به معیار های کاندیدا های اصلح ازدیدگاه مقام معظم رهبری اشاره وسخنانی بیان نمود.
وی در ادامه افزود: در امر انتخابات همه دستگاههای اجرایی، هیئت های نظارت و نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروی از دستورالعمل های ابلاغ شده هستند و ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تأمین امنیت انتخابات و برخورد با متخلفان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.
مظفری با تأکید بر اینکه فضای مجازی نیز در طول روند برگزاری انتخابات رصد می شود، گفت: هر گونه تخلف انتخاباتی شامل تخریب کاندیداها، خرید و فروش رأی، توصیه و سفارش به رأی دهندگان، استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و سایر اعمال تخلف بر مبنای قانون رصد و نسبت به آن اقدام خواهد شد.
در ادامه فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان از کاندیدا ها بدلیل احساس تکلیف جهت تشکیل پارلمان شهری و همینطور مراجع چهارگانه بدلیل اقداماتی که در احراز و تایید صلاحیت کاندیدا ها انجام دادند تشکر و قدر دانی نمود.
جواد صادقلو به مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرده و گفت:کلیه نامزدهای انتخابات سرمایه اجتماعی هستند و می توانند بر افکار عمومی تاثیر و زمینه انتخابات پرشور و حداکثری را فراهم نمایند.
وی مجریان انتخابات و مسئولان را امانت دار رأی مردم دانست وافزود: با تمام توان وابزار قانونی تلاش خواهیم کرد تا خدشه ای به امانت مردم وارد نشود. رئیس هیات اجرایی انتخابات در ادامه خطاب به نامزدهای حاضر گفت: مهمترین وظایفی که باید از سوی نامزدهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است. نامزدها باید قبل از انتخابات ،حین انتخابات و بعد از انتخابات موارد و وظایف قانونی خود را درچارچوب قانون انجام دهند.
فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه خلاصه ای از وظایف و مفاد قانونی شامل تبلیغات، حاشیه ها و شایعات، تخریب رقیب، بایدها و نبایدهای تبلیغاتی و دیگر مصادیق را بیان واظهار داشت: بر اساس قانون مدت تبلیغات کاندیداها یک هفته از ۲۰ تا۲۶ خرداد است وخارج از این زمان هرگونه تبلیغ ممنوع و با متخلفین برخورد می گردد.
وی با اشاره به شرایط مقابله با کرونا افزود: انتخابات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از دوره های قبلی برگزار خواهد شد که ضروری است نامزدها در کنار اخلاق مداری و رعایت حق الناس، دستورالعمل های بهداشتی را نیز بخوبی مراعات کنند و در نظر داشته باشند هر گونه تبلیغ در فضای بسته، تجمع و گردهمایی مغایر با شیوه نامه های بهداشتی ممنوع بوده و انتظار می رود نامزدها با توجه به شرایط مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.
جواد صادقلو در پایان به کلیه نامزدها توصیه نمود هرگونه تبلیغات انتخاباتی می بایست بر اساس شیوه نامه تبلیغات انتخابات ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور بوده و اقدامات تبلیغاتی خارج از آن از سوی نهادهای نظارتی پیگیری خواهد شد.
 

برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان

برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان

برگزاری‌جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 277
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3477

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:719
بازدید سال:4690
بازدید کل:1323638