عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر در شهرستان رامیان


افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر در شهرستان رامیان

 

افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر در شهرستان رامیان

فرماندار شهرستان رامیان از افتتاح و ۵۹ پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۰۹ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۸ نفر در شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان ، مهندس جواد صادقلو فرماندار رامیان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین طلیعه شکوهمند انقلاب اسلامی و نکوداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز گفت : دهه فجر فرصت زیبنده و مغتنمی است تا کارگزاران دولت شمه ای از خدمات ، تلاش ها و عملکرد خود را به اطلاع مردم شریف برسانند . قطعا مردم عزیز میدانند که علی رغم توطئهها و تحریم ها ، دولت با پشتوانه همین مردم دستاوردهایی بزرگ و پیشرفت های قابل تحسین در تمامی حوزه ها داشته است .


ایشان علاوه بر تشریح برنامه های فرهنگی ویژه دهه فجر که با محوریت مردم خواهد بود در خصوص افتتاح پروژه ها بیان داشت: ۵۹ پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۰۹ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۸ نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


وی خاطر نشان کرد : از مجموع این پروژه‌ها ۵۲ پروژه با اعتباری معادل ۵۶۶ میلیارد ریال عمرانی ، ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۳ میلیارد ریال اقتصادی و اشتعال زا می باشد‌.

 

ایشان در پایان از افتتاح ساختمان شهرداری خان ببین ، احداث مدرسه در دو روستای سلمان فارسی ، حسین آباد تپه سری ، آسفالت راه روستایی شهید باهنر، احداث و بهره برداری از ۳۰ واحد مسکن جوانان در توران فارس ، اجرای طرح هادی در ۶ روستای شهرستان ، احداث و بهره برداری از مجتمع ۴ واحدی مددجویان دارای دو معلول بهزیستی ، توسعه و نوسازی ماشین آلات ، تجهیزات و ادوات کشاورزی و همچنین احداث گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی بعنوان بخشی از ۵۹ پروژه شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 239
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3249

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1165
بازدید سال:1165
بازدید کل:1320113