عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان بمناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور


پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان بمناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور

فرماندار شهرستان رامیان با ارسال پیامی ، فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است :


 یا ایها الذین آمنوا اذا نودی للصلاه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکر الله و ذروالبیع ذالکم خیر لکم ان کنتم تعلمون ( سوره جمعه آیه ۹)


ای کسانی که ایمان آورده اید چون برای نماز جمعه ندا در داده شد به سوی خدا بشتابید و داد و ستد را واگذارید ، اگر بدانید این برای شما بهتر است.


پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی ایران است. نمازی پر فضیلت و دشمن شکن که خداوند سبحان در سوره ی جمعه صراحتا مومنان را به حضور و اقامه ی باشکوه آن دعوت نموده است.


بدون تردید یکی از مهمترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اقامه پرشکوه نماز جمعه است که می توان از آن بعنوان نمادی از عزت ، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان یاد کرد که اقامه آن موجب بصیرت افرایی و کاهش مشکلات و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد جامعه اسلامی می شود.


وجود امامان جمعه در شهرستان بعنوان ستون و پشتوانه ای محکم در گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری ، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی شهرستان است و این امر می تواند بیش از پیش مسئولان را در خدمت رسانی به مردم یاری رساند‌.


اینجانب بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان رامیان ؛ سالروز تاریخی اقامه اولین نماز جمعه توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره) را به ائمه محترم جمعه سطح شهرستان تبریک عرض مینمایم.


امید که در سایه همدلی و همراهی تمامی مسئولان نظام و به برکت دعای خیر و انفاس روحانی علمای دین، بتوانیم موفق به ارائه بهترین خدمات به مردم نجیب و قدرشناس شهرستان که همانا صاحبان اصلی انقلاب و نظام می باشند، گردیم.

                    حميدرضا چوبداري

                فرماندار شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 272
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3079

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 144
بازدید ماه:3674
بازدید سال:3674
بازدید کل:1322622