عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی برنامه ها و افتتاح ،کلنگ زنی پروژه ها در دهه فجر 9


جلسه هماهنگی برنامه ها و افتتاح ،کلنگ زنی پروژه ها در دهه فجر 9

جلسه هماهنگی برنامه ها و افتتاح ،کلنگ زنی پروژه ها در  دهه فجر 9

جلسه هماهنگی پروژه ها و برنامه های دهه فجر 97 با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری رامیان  برگزار گردید.


ابتدا مهندس سالاری فرماندار شهرستان رامیان در ابتدا ضمن خیر مقدم به مدعوین خاطر نشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و مخالفان نظام در صدد تخریب چهره جمهوری اسلامی در اذهان عمومی هستند و در این راه تمام تلاش خود را به کار می گیرند و با تبلیغات فراوان می خواهند بیان کنند که جمهوری اسلامی نمی تواند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد و و این خیال باطل آنها با حضور مردم همیشه در صحنه از بین خواهد رفت.

فرماندار و رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به حضور پر شور و شعور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: حضور جوانان در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که جوانان ایران پای نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلاب هستند.

جناب آقای مهندس سالاری در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی به پختگی کامل رسیده و تلاش همه ما باید در جهت رضایتمندی مردم بوده و باید نشان دهیم که تهدیدات خارجی اثر و کارایی بر اهداف نظام جمهوری اسلامی نداشته است.

فرماندار شهرستان رامیان در پایان بر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری،ورزشی و ... در ایام ا... دهه فجر و توجه مسئولین به تقارن این ایام با ایام فاطمیه تاکید نمود و افزود: در دهه مبارک فجر دو موضوع باید به خوبی نشان داده شود اول اینکه همه ما علاقمند به نظام جمهوری اسلامی هستیم و قدر می نهیم و دوم اینکه همه ما به اتفاق مردم حامی نظام و انقلاب خواهیم بود و حضور و شور نشاط مردم در برنامه های دهه مبارک فجر دشمنان نظام را دلسرد خواهد نمود. در ادامه مسئولین شهرستان نسبت به برنامه ها و پروژه ها در دهه فجر 97 ارائه گزارش نمودند.

جلسه هماهنگی برنامه ها و افتتاح ،کلنگ زنی پروژه ها در  دهه فجر 9

جلسه هماهنگی برنامه ها و افتتاح ،کلنگ زنی پروژه ها در  دهه فجر 9


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 456
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2338

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 122
بازدید ماه:368
بازدید سال:4339
بازدید کل:1323287