عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 13 آبان حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه استکبار است .


13 آبان حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه استکبار است .

 

 

13 آبان حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه استکبار است .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛ درآستانه یوم ا... ۱۳آبان جمعی از جوانان ونخبگان شهرستان رامیان نشست صمیمی روز یکشنبه مورخ ۹۷/۸/۶ با محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارکردند.

دراین نشست فرماندار رامیان ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت ۱۳ آبان بیان داشتند ۱۳ آبان یاد آور چند رویداد مهم است که امام(ره) در ۱۳ آبان ماه سال ۴۳ به ترکیه تبعید شدند ودر سال های ۵۷و۵۸ نیز شماری از دانش آموزان و دانشجویان در راه دفاع از آرمانهای انقلاب به شهادت رسیدند که همه این رویدادها حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران بر علیه استکبار است با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم راهپیمایی امسال با اقتدار در شهرستان رامیان برگزار می‌شود.

 

درادامه محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان پیاده روی اربعین حسینی را سمبل وحدت و ولایتمداری خواند که میلیونها نفر ازمردم عشق وعلاقه خودرا به سید وسالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار می نمایند که این حضور روز به روز درحال گسترش است که آثار مثبت فرهنگی و اجتماعی بسیاری در بین مردم بخصوص‌ نسل جوان جامعه خواهد داشت.

دراین جلسه فرماندار شهرستان رامیان درخصوص جوانان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) همواره بر مشارکت جوانان در امور ، استفاده از فکر، ایده و خلاقیت آنان تاکید داشته اند مشاوران جوان باید به دنبال تصمیم سازی وراهکار باشند ودراین زمینه ارتباط و تعامل مستمر با قشر جوان و فرهیخته جامعه برقرار کنند واز نظرات آنان استفاده نمایند.

حجت السلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه شهر رامیان دراین جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت ۱۳آبان بیان داشتند ۱۳آبان متعلق به جوانان، دانش آموزان و دانشجویانی است که خودشان را در انقلاب ثابت کردند و حسین فهمیده ها و حسن باقری ها و ... آفریدند.

در پایان تعدادی از جوانان شهرستان رامیان به نمایندگی از سایر جوانان درجلسه به واکاوی موضوعات مختلف بعد از بحث و تبادل نظر در مباحث فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ... پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

13 آبان حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه استکبار است .

 

13 آبان حاکی از اوج روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بر علیه استکبار است .

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 375
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2257

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 413
بازدید دیروز: 122
بازدید ماه:717
بازدید سال:4688
بازدید کل:1323636