عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان به ریاست مهندس سالاری فرماندار، و با حضور حسینی معاون، بخشداران مرکزی و فندرسک و مدیران دستگاه های اجرایی به همراه مشاورین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس سالاری فرماندار محترم در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به اعضاء هدف از تشکیل کارگروه بانوان و خانواده را ایجاد همفکری و هم افزایی بین دستگاهای شهرستان در جهت پویایی هر چه بیشتر حوزه بانوان عنوان نموده و خاطر نشان کرد: از آنجائیکه بیش از نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند باید تلاش نمود تا شان و جایگاه زن مسلمان در جامعه حفظ شود و این امر نیازمند جدیت و توجه مستمر کلیه مسئولان می باشد.

در ادامه فرماندار رامیان به گروههای کاری زیر مجموعه کارگروه بانوان و خانواده اشاره و به تشکیل مستمر این گروههای کاری توسط دبیران آن و ارائه گزارش فعالیتهای انجام شده در جلسات کارگروه بانوان و خانواده تاکید نمود.

مهندس سالاری در ادامه افزود: فعالیت در حوزه بانوان صرفا یک کار تشریفاتی نبوده و تلاش ما در حوزه بانوان و خانواده در جهت کارآمد نمودن حوزه بانوان بر اساس نیازهای اساسی بانوان شهرستان می باشد.

فرماندار رامیان بر هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاههای اجرایی در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر تاکید نمود تا از موازی کاری و هدر رفت وقت و هزینه دستگاهها خود داری شده و برنامه ها با کیفیت هر بیشتر ارائه گردد.

در ادامه هر یک دبیران گروههای کاری به ارائه گزارش فعالیتهای حوزه خود پرداختند.سپس در خصوص برنامه های هفته زن بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رامیان برگزار شد

 



 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 356
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1810

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 128
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1140
بازدید سال:1140
بازدید کل:1320088