عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم


پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم

پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم

 

پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ، مهندس صادقلو فرماندار طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ماه محرم را به ملت ایران اسلامی مخصوصا مردم شریف و شهید پرور شهرستان رامیان تهنیت وتسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله ارحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و سرزمین خود دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری آفریدند که مردم دنیا را متحیر و شگفت زده کرد.

هم‌ زمانی آغازین روز ماه محرم با نخستین روز هفته دفاع مقدس نیز یادآور همین نکته است که دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

تقارن هفته دفاع مقدس با ایام شور توأم با شعور ماه محرم، فرصتی برای انتقال پیام عاشورا و ترویج فرهنگ شهادت است چراکه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورده است.این تقارن نوید بخش این است که اگر میخواهیم حیات مادی و معنوی چون حسین بن علی داشته باشیم باید انقلابی بوده و تن به ذلت ندهیم.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا،شهدای گرانقدر، جانبازان و ایثارگران، از صدر اسلام تا اعتلای عصر حاضر را گرامی داشته و با درود بر روح عرشی معمار کبیر انقلاب و آرزو طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری، توفیق خدمت برای همه خدمتگزارن صدیق نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جواد صادقلو

فرمامندار شهرستان رامیان


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 748
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1621

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 128
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1140
بازدید سال:1140
بازدید کل:1320088