عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست خبری فرماندار با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس


نشست خبری فرماندار با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس

نشست خبری فرماندار با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در گفتگو باخبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس بیان داشتند: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است، و موضوع قدس موضوعی مغفول و فراموش شده بود که با زیرکی و هوشمندی امام راحل (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس حساسیت را به مساله قدس ایجاد کردند.

وی با اشاره به وجود گروه های داعش و تکفیریها و به وجود آمدن فرقه های مختلف و بروز جنگ های مذهبی که تمام تلاش این فرقه ها در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است اظهار کرد: باید نگاه حساس تری نسبت به موضوع قدس، عامل ایجاد وحدت مسلمین، داشته باشیم و با برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم این روز با برنامه ریزی دقیق باعث ناامیدی دشمنان اسلام شویم.

صادقلو افزود: حضور گسترده مردم خداجو، مؤمن و ولایت‌مدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و انزجار از توطئه‌ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی و ضد اسلامی داعش بر علیه مردم مسلمان در عراق و سوریه و اقدامات غیرانسانی آل‌سعود در یمن و آل‌خلیفه در بحرین بر علیه حرکت‌های اسلامی و انقلابی مردم منطقه است.

وی بیان کرد: مردم باید با حضور خود به آن‌ها بفهمانند که در برابر وحدت، عزت و قدرت امت اسلام محکوم به سقوط هستند و در سراشیبی سقوط واقع شده‌اند.

فرماندار شهرستان رامیان رژیم غاصب صهیونیست را دشمن مشترک همه مسلمانان معرفی و تصریح کرد: گروه های القاعده، داعش و سایر گروه های تکفیری در اتاق فکر رژیم صهیونیستی شکل گرفته تا بدینوسیله ذهن مسمانان از دشمن مشترک خود یعنی اسرائیل منحرف شود.

وی با بیان اینکه، وهابیت و صهیونیسم از گروه های تکفیری حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت این گروهها در جهت تامین منافع رژیم صهیونیسم است و همه این عوامل نشان دهنده اهمیت و حساسیت روز قدس است.

وی در پایان از مردم شریف، آگاه و متدین شهرستان رامیان دعوت کرد که همگام با خیل عظیم امت اسلامی به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت برسانند.


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 572
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1514

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:719
بازدید سال:4690
بازدید کل:1323638