عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت اعیاد شعبانیه


پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان،مهندس صادقلو فرماندارشهرستان در پیامی، اعیاد فرخنده شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به عموم مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان رامیان بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند. ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

یقیناً، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

لذا ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان رامیان بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان، تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی همگان را در سایه سار عنایت حضرت ولیعصر(عج) در پیمودن راه شهدای والامقام، با پیروی از آموزه های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان، خواستارم.

جواد صادقلو

فرماندار شهرستان رامیان


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 521
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1452

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 5
بازدید ماه:132
بازدید سال:4103
بازدید کل:1323051