عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرستان رامیان


تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرستان رامیان

تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرستان رامیان

ستاد اربعین حسینی شهرستان رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان و سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار در این جلسه اهمیت و ضرورت برگزاری باشکوه مراسم روز اربعین بر کسی پوشیده نیست و جندین سال است که میلیونها نفر به شوق زیارت اباعبدا... الحسین (ع) و شرکت در مراسم اربعین حسینی و پیاده روی میلیونی نجف تا کربلا عازم کشور عراق میشوند و همچنین عده ای از هموطنان نیز مراسم اربعین حسینی را در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار میکنند و از آنجائیکه شهرستان رامیان در مسیر زوار رضوی بوده باید با برنامه ریزی دقیق ، تمهیدات لازم جهت پذیرایی از زائرانی که با پای پیاده عازم مشهد الرضا هستند فراهم نمائیم.

وی در ادامه برگزاری مراسم اربعین حسینی را کاری مردمی دانست که نهادینه شده و افزود: در این راستا و جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم و کمک به ستاد عتبات عالیات کلیه دستگاهها و ادارات شهرستان رامیان آمادگی لازم جهت هر گونه همکاری را دارند.

همچنین معاون فرماندار به رعایت کلیه مسائل امنیتی و ترافیکی توسط افرادی که مسئولیت برگزاری ایستگاههای صلواتی در شهرها و روستاهای مسیر عبور زوار را دارند تاکید نمود و از آمادگی هلال احمر شهرستان جهت ارائه خدمات به زائران رضوی در اربعین خبر داد.

در این جلسه مقرر شد سالنهای ورزشی خان به بین،دلند،دارکلاته  و زینب آباد جهت پذیرایی از زائران امام رضا (ع) آماده شده و بیمارستان امام رضا(ع) شهر خان به بین نیز با هماهنگی صورت گرفته با رئیس شبکه بهداشت شهرستان جهت ارائه خدمات درمانی به زائران آمادگی لازم را خواهد داشت .

در ادامه منتظری رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گفت: با توجه به تشکیل ستاد اربعین در استان کمیته تبلیغات و مدیریت امور تبلیغی در موکب استان گلستان در 2 کیلومتری کربلا  بر عهده شهرستان رامیان گذاشته شده و در تلاش هستیم تا مقدمات لازم جهت هر بهتر انجام شدن امور فراهم نموده و بتوانیم  بخشی از دین خود را ادا کنیم.

وی در ادامه امکانات و وسایل مورد نیاز امور تبلیغی را مطرح نموده و پیشنهاد تشکیل ستاد فرعی عتبات عالیات در روستاهای شهرستان را مطرح نمود.

در ادامه جلسه هر یک از دستگاهها به بیان نظرات و پیشنهادت خود جهت اجرای هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی مطرح نمودند.

تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 877
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1225

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1173
بازدید سال:1173
بازدید کل:1320121