عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان


برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

نشست دهیاران و اعضای  شوراهای اسلامی روستاهای  بخش مرکزی رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار گردید.

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در این نشست ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سید شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) به بیان برخی از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های اقتصادی،سیاسی در کشور پرداخت.

وی در ادامه به بیان پاره ای از عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان رامیان اشاره و افزود: در شهرستان رامیان 429 پروژه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 309 نفر انجام شده است .

استقرار ادارات ،ارتقاء برخی ادارات از نمایندگی ها به اداره،احداث و خرید ساختمانهای اداری،احداث مرکز هواشناسی،احداث پایگاه امداد جاده ای شش آب،افتتاح فاز 1 و 2 مسکن مهر دلند،افتتاح فاز 1 مسکن مهر رامیان،اجرای طرح هادی در روستاهای بخش(زینب آباد،توران ترک،توران فارس،فجر،تاتارسفلی،سید احمد خمینی،سفید چشمه، گلند،سیدکلاته، رضی،ویرو،و قورچای) افتتاح سالن ورزشی روستای زینب آباد،پیگیری در خصوص تکمیل سالن ورزشی توران فارس،تاتارعلیا، تاتارسفلی و ویرو، تامین آب شرب روستایی (مجتمع شهید رجایی،روستای الله آباد، حفر چاه تاتارعلیا،و ...)نصب فرستنده دیجیتال روستاهای ویرو و کشکک و پیگیری نصب فرستنده دیجیتال برای روستاهای پاقلعه،باقرآباد ،شش آب و سید کلاته،نصب دکل BTS روستای باقرآباد،گازرسانی به روستاهای بخش و ... از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بود که فرماندار به آنها اشاره نمود.

فرماندار رامیان در ادامه تصریح نمود: کل اعتبار هزینه شده در شهرستان در دولت تدبیر و امید 110 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 60 میلیارد آن سهم بخش مرکزی شهرستان بوده که با وجود همه تنگناها و شرایط بد اقتصادی صورت گرفته است.

مهندس صادقلو در پایان به موضوع اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن اشاره و افزود: مبنای همه برنامه ریزیها،تخصیص اعتبارات و تصمیم گیریها بر اساس سرشماری و آمار جمعیتی بوده و بر همین اساس سرشماری باید دقیق،سالم و درست صورت بگیرد که این موضوع نیازمند همکاری و مساعدت همه مردم بالاخص دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بوده که مردم را جهت شرکت در این طرح ملی تشویق نمایند.

کوهستانی بخشدار مرکزی رامیان نیز در این جلسه از تخصیص تسهیلات اشتغالزایی برای روستائیان جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در روستاها  و ساماندهی ابریشم بافی در روستای زینب آباد خبر داد .

وی در ادامه بر پیگیری مسائل و مشکلات روستاها در اسرع وقت و بر نظارت بر اجرای طرح هادی و کلیه پروژه های عمرانی در روستاها توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی تاکید نمود.

در پایان مهندس صادقلو فرماندار به خواسته ها و مسائل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان گوش فرا داده و به سوالات آنها پاسخ گفت.

برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

 

برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

 

برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

 

برگزاری نشست دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 754
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1189

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1196
بازدید سال:1196
بازدید کل:1320144