عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان


تشکیل چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

تشکیل چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار رامیان و با حضور اعضاء تشکیل شد.

مهندس صادقلو فرماندار رامیان مواد مخدر را یکی از اساسی ترین معضلات کشور دانسته و گفت: مواد مخدر یکی از معضلات جهانی بوده و کشور ما با توجه به قرار گرفتن در کنار بزرگترین تولید کننده مواد مخدر کشور افغانستان بیشتر با این معضل درگیر می باشد.

وی همچنین مواد مخدر را ابزاری در دست استکبار جهانی برای زیر فشار گذاشتن نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: علی رغم تمام تلاشهایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است  امروزه مواد مخدراز سنتی به صنعتی تغییر یافته  وبه صورت متنوع تری عرضه میگردد.

فرماندار رامیان سیاست دولت تدبیر و امید را در مبارزه با مواد مخدر در اجتماعی کردن مبارزه بیان نموده و خاطر نشان کرد: آموزش به افراد به عنوان مهمترین ابزار و شکل اجتماعی کردن مبارزه بوده که از خانواده شروع شده و در مدرسه و دانشگاه تداوم می یابد.

وی به تلاش تمام دستگاهها و ارگانها جهت مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: مبارزه با این معضل جهانی تنها مختص به یک دستگاه خاص نبوده و پیگیری و اهتمام تمام دستگاهها و ارگانها و همت و خرد جمعی  را می طلبد.

در ادامه مسئولین کمیته های مقابله با ورود و عرضه مواد با مسئولیت نیروی انتظامی،کمیته فرهنگی و پیشگیری با مسئولیت بهزیستی و کمیته درمان و حمایتهای اجتماعی با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ارائه گزارش عملکرد خود و همچنین برنامه های پیشنهادی خود برای 6 ماهه دوم سال پرداخته و سایر اعضا نیز در ادامه  نقطه نظرات خود را بیان نمودند .

پیگیری ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی در نقاط آلوده و پرخطر توسط بهزیستی،پیگیری تاسیس مرکز MMT دولتی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تشکیل کمیته تخصصی در خصوص اجرای طرح آموزش و غربالگری نوجوانان در معرض آسیب توسط بهزیستی مواردی بود که در پایان جلسه فرماندار رامیان بر انجام آنها تاکید نمود.

تشکیل چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 737
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1107

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1190
بازدید سال:1190
بازدید کل:1320138