عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار رامیان در خصوص حماسه سیاسی 24 خرداد 1392


پیام فرماندار رامیان در خصوص حماسه سیاسی 24 خرداد 1392

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در سالروز حماسه سیاسی 24 خرداد 1392 طی پیامی اعلام کردند:

سه سال از حضور مردم در انتخابات 24 خرداد 1392 و رقم خوردن حماسه سیاسی مردم بزرگ ایران اسلامی گذشت و ملت سرافراز ایران اسلامی با تأسی از رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با حضور پرشکوه ،حماسی و غرور آفرین خود در پای صندوقهای رأی در جهت ایجاد پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی گامی استوار برداشت و با این آزمون خیره کننده پاسخی محکم و دندان شکن به دشمنان و بدخواهان نظام داد و با انتخاب فرزندی شایسته از تبار انقلاب نوید بخش فردایی روشن و پرامید برای میهن اسلامی مان شد.

مهندس صادقلو افزود: باید به یاد آوریم که دولت تدبیر و امید در چه شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و در این شرایط سخت چه دستاوردهای بزرگی داشته است.

شرایط نامناسب اقتصادی ،تورم بالای 40 درصدی ،کاهش ارزش پول ایران به یک چهارم ،رشد اقتصادی منفی 8/5 درصدی،نرخ بالای بیکاری،فضای نامناسب کسب و کار،ضعف سرمایه های اجتماعی،آسیب شدید اعتماد مردم به دولت،وضعیت أسف بار سیاست خارجی و وضع تحریمهای سنگین و ظالمانه غرب و ... .

خوشبختانه  دولت تدبیر و امید با درایت و هوشمندی و مشورت با متخصصان و صاحب نظران در امور مختلف و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشت. مهار تورم و رشد اقتصادی 3 درصدی، رونق نسبی فضای کسب و کار ،اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که دولتمردان برای ترمیم اقتصاد کشور و مبارزه با فساد اقتصادی و ... انجام دادند.

در حوزه سیاست خارجی ،بزرگترین چالش کشور با حضور موفق وزیر امور خارجه و رهنمود های ارزشمند ریاست جمهوری که یکی از دیپلماتهای برجسته و کارکشته به گواه همه سیاستمداران بزرگ دنیاست و همچنین راهنمایی و عنایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و با شهامت و جسارت تیم مذاکره کننده برطرف شد.

مهندس صادقلو در ادامه تاکید نمودند: اکنون پس از گذشت سه سال از این حماسه تاریخی برخود لازم می دانیم از خانواده های  معظم شهدا ،جانبازان،ایثارگران ،بانوان ،دانشجویان،فرهنگیان،کشاورزان،بازاریان،جوانان برومند و آحاد مردم شریف شهرستان رامیان که در این حماسه سیاسی نقش مهمی داشتند صمیمانه تشکر و قدر دانی نماییم.

دولت تدبیر و امید پایبند به همه وعده های خود به مردم شریف ایران اسلامی بوده و بر این مهم پافشاری می کند.در پایان از خداوند منان اقتدار، عزت ،پایندگی و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،رهبری فرزانه،رئیس جمهور منتخب و شما مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان رامیان را مسئلت دارم.

جواد صادقلو

فرماندار شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 724
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1051

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 417
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:1134
بازدید سال:5105
بازدید کل:1324053