عضویت    ورود
ورود به سایت
» » کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی


کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی

کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی

 

آیین کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی با حضور رجبلو معاون فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش ،مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس ، معاون جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

 

رجبلو معاون فرماندار رامیان در این مراسم ضمن حمایت از این حرکت انسان دوستانه و معنوی در امر مدرسه سازی گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی هیچ کودکی نباید از تحصیل باز بماند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا کودکان در فضایی امن به تحصیل علم و دانش بپردازند.

وی در ادامه افزود : گام نهادن در راه خیر مدرسه سازی اقدامی ارزشمند است و خیران با ساخت فضا برای ترویج علم و دانش حیات معنوی به جامعه و انسان ها می بخشند و به مصداق آیه شریفه قرآن کریم " هر کس انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان ها را زنده داشته است" هستند.

 

نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به موضوع عدالت آموزشی به عنوان یکی از سیاست های دولت مردمي، تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش استان گلستان نیز در همین راستا، تمام تلاشمان را با کمک و حمایتهای مردم و مسئولین انجام خواهیم داد.

وی در ادامه بیان داشت: بسیاری از نخبگان و دانشمندان از همین مناطق رشد می نمایند و از مردم خواست با همکاری با آموزش و پرورش شهرستان، در روستای الهادی، بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

شایان ذکر است پروژه مذکور با مشارکت خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی

کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی

کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای الهادی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 363
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4094

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:798
بازدید سال:4769
بازدید کل:1323717