عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت روز شهرداری‌ها ودهیاری ها


پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت روز شهرداری‌ها ودهیاری ها

 

پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت روز شهرداری‌ها ودهیاری ها

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان مهدی استیری فرماندار شهرستان رامیان فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاریها را به متصدیان مدیریت شهری و روستایی شهرستان رامیان تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز "شهرداری ها و دهیاریها " اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

رفاه، آسایش، امنیت، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی، تامین حقوق شهروندی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک کشور زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است که با برنامه‌ریزی‌ علمی و اجرایی ، مسیر توسعه همه جانبه هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان فراهم گردد.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجلی بارز مشارکت مردم در عرصه خطیر مدیریت شهری و روستایی هستند؛ نقش این نهادها در امیدآفرینی و توسعه نشاط اجتماعی، در کنار توجه به عمران و آبادانی جای جای کشور نقشی بی بدیل است.

خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری، حفظ پاکیزگی شهر، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها، از زحمات تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی بویژه شهرداران و دهیاران در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

مهدی استیری

فرماندار شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 217
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4046

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 388
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:1105
بازدید سال:5076
بازدید کل:1324024