به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ این دیدار در راستای بررسی مسائل مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان برگزار شد. در این جلسه، مهندس فلاح جلودار سرپرست جدید این اداره، به تشریح فعالیتها و برنامههای اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان پرداخت و از اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و محیطزیست در توسعه پایدار منطقه سخن گفت.
حسین بای فرماندار نیز ضمن خیرمقدم به مهندس فلاح جلودار و همکارانش، بر لزوم همافزایی بین ادارات برای حفظ و بهرهبرداری پایدار از منابع طبیعی تأکید کرد. وی همچنین بر اهمیت برنامهریزیهای دقیق و همکاریهای مشترک در زمینه کاهش تخریب منابع طبیعی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی در این حوزه تاکید نمود.
