عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد


آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد

آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، آیین تکریم ومعارفه شهردار رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار، مهندس حمیدی مدیرکل دفتر شهری و شوراها استانداری گلستان،جمعی ازمسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی شهردر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید رامیان، اظهار داشت: برجام باعث بی اعتباری سردمداران دلال،خونخوار و صهیونیستی آمریکا شده است

وی افزود: در ایام محرم و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان عالم هستیم و استکبار ستیزی را از ابا عبدالله الحسین یاد گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: جهانیان میدانند سران نظام در کنار مردم و زیر بیرق ولایت متحدانه در برابر یاوه گویی های سران آمریکا ، صهیونیست و مرتجعین عربی ایستاده اند و خم‌به ابرو نمی آورند

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: جهانیان و سردمداران آمریکا بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جزو بدنه اصلی نظام است و با مردم در مسیر آرمانهای امام و رهبری حرکت می کند.

صادقلو گفت: برجام نشان داد که توانستیم کلاه بزرگی بر سر آمریکای مدعی بگذاریم و بتوانیم سیاست نفت در برابر غذا و داروی آنان را باطل کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان یادآور شد: سران کشورهای اروپایی نیز سخنان سخیف ترامپ معلوم الحال را محکوم کردند و نشان دادند برجام معاهده ای بین المللی و غیرقابل انکار و تجدید نظر است و با اجماع جهانی حاصل شده است

شایان ذکر است: طی حکمی از سوی استاندار گلستان، مهندس حامد رجبلو بعنوان شهردار جدید رامیان معرفی شد و از زحمات مهندس شهرام سعیدی شهردار سابق و جناب آقای بای سرپرست شهرداری تقدیر بعمل آمد.

آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد

 

آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد

 

آیین تکریم ومعارفه شهردارجدید رامیان برگزار شد

 



 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 822
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1649

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 925
بازدید ماه:2162
بازدید سال:6133
بازدید کل:1325081