عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان رامیان


افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان رامیان

افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان رامیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، مراسم افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان با حضور دکتر صادقلو استاندار، مهندس صادقلوفرماندار، دکتر طاهری امام جمعه شهرستان،حاج آقا کیایی امام جمعه شهر دلند، دکتر مهاجر مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان، محمدی مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان وجمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی در محل سردخانه دومداره 22 بهمن گلستان برگزار شد.

استاندارگلستان دراین مراسم فرمودند:رونق تولید و رفع رکود اتفاق افتاده است و باید تولید و اشتغال را هدف گرفته و نگذاریم پول به سمت ضد ارزشها سوق پیدا کند. وی افزود: باید همت مضاعف درتولید و اشتغال وجود داشته باشد و زمینه های آن گسترش یابد. وی ادامه داد: بیشترین دغدغه و ادبیات دولت تولید و بحث های اقتصادی است و اقصاد سیاسی در این امر بسیار مهم بوده و مهمترین اقدام دولت به حساب می آید. صادقلو تصریح کرد: دفترچه یکصد اقدام دولت در گلستان را منتشر کرده ایم و برای تمام این اقدامات پاسخگوی افکار عمومی بوده و بیش از ۷ هزار پروژه در استان افتتاح کرده ایم.

استاندار گلستان در ادامه خاطرنشان کردن این موضوع که بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده ایم، تاکید کرد: ۷۶۰میلیارد تومان برای ۵۳۳ واحد اقتصادی تسهیلات ایجاد کرده ایم. وی بیان کرد: در شرایط ورشکستگی بانکها، مجموعه های اقتصادی و سقوط قیمت نفتی و زمانی که دولت به بانکها و پیمانکاران بدهکار بود توانستیم این ظرفیتها را ایجاد کنیم و این تسهیلات باید در جهت اشتغالزایی مصرف شود. وی یادآور شد: مشکلات ۲۰۰ واحد اقتصادی را مرتفع کرده و توانسته ایم ۵۲ هزار شغل ایجاد کنیم و ادبیات و دغدغه‌های این دولت فقط و فقط مشکلات اقتصادی بوده است. وی در پایان ضمن تشکر از بانکهای ملی و کشاورزی استان، گفت: همت در تولید و اشتغال باید سرلوحه کار همه مدیران استانی قرار بگیرد و از تولیدی ها و کارخانجات حمایت شود.

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان یادآور شد: با کمک کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید امروز سردخانه دو مداره ۲۲ بهمن گلستان با ظرفیت 2500تنی به بهره بهره‌برداری رسید. صادقلو گفت: این مجموعه باعث اشتغالزایی ثابت ۱۵ نفر شده است و در فصل تولید نیز با افزایش اشتغالزایی فصلی به 50 نفر در روز خواهد رسید.

فرماندار رامیان تصریح کرد: این مجموعه با عرصه 6000متر مربع و زیربنای 2600متر و با تسهیلات سرمایه گذاری ثابت 2/4 میلیارد تومانی و سرمایه در گردش 2میلیارد تومانی به بهره برداری رسیده است.

افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان رامیان

افتتاح سردخانه دو مداره 22 بهمن گلستان در شهرستان رامیان

 


 

 


 



 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 569
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1440

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1196
بازدید سال:1196
بازدید کل:1320144